Menu

.Multimedijos ir interneto technologijos

Studijų sritis ir kryptis: Technologijos mokslai, informatikos inžinerija
Studijų forma ir trukmė: nuolatinė (NL), 4 metai
Programos apimtis kreditais: 240
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis/profesinė kvalifikacija: Informatikos inžinerijos bakalauro laipsnis
Akredituota iki: 2020-06-30

 

Programos dalykų sąrašas semestrais ir dalykų aprašai

 

Vieta ir laikas išmokti KURTI multimedijos ir Interneto sistemas

 mmlab

 

Programos tikslai

Multimedijos ir Interneto (MIT) programos tikslas yra parengti kvalifikuotus informacinių technologijų specialistus, pasirengusius:

  • Kurti multimedijos sistemas: analizuoti, projektuoti ir kurti įvairias multimedijos sistemas naudojant 2D  ir 3D  modeliavimą ir animaciją, virtualią ir išplėstinę realybę, skaitmeninį video ir audio.
  • Kurti Interneto sistemas: analizuoti, projektuoti ir realizuoti Internete veikiančias sistemas – nuo paprasčiausių dinaminių Web 2.0 sistemų iki sudėtingų sprendimų naudojančių technologijas nuo .NET iki Linux/Unix platformų.
  • Toliau studijuoti ir vykdyti tyrimus savarankiškai ar studijuojant magistrantūroje, ypač Informatikos srityje, Lietuvoje ir užsienyje.

Metal_Rust_Texture_22_by_FantasyStock

           Ko išmoksim?

Kūrybiškumo: kurti sistemas, kurios apjungia tai, kas šiandien įdomiausia technologijų pasaulyje – Internetas ir multimedija: virtuali ir išplėstinė realybė, animacija ir modeliavimas, skaitmeninis video ir garsas.

To išmokus bus galima dirbti įvairiose įmonėse arba savarankiškai:

screen_antras

  • Kurti įvairaus sudėtingumo interaktyvias Internetines sistemas – dirbti analitiku ir programuotoju;
  • Kurti įvairaus sudėtingumo multimedijos sistemas – dirbti analitiku, programuotoju ir modeliuotoju;
  • Kurti kompiuterinius žaidimus – dirbti analitiku, projektuotoju, animatoriumi;
  • Kurti reklamas – dirbti modeliuotoju, dizaineriu;
  • Kurti kompiuterinės grafikos sistemas – dirbti analitiku ir programuotoju.

 

 

Asta

 

            Studijos

Multimedijos laboratorijos informaciją ir naujienas galite rasti: http://www.facebook.com/VduIfMultimedijosLab
Su multimedijos laboratorijoje esančia įranga ir vykdomais darbais galima susipažinti:

Multimedijos laboratorija

Specializuotoje multimedijos laboratorijoje studentai gali nagrinėti, atskleisti ir diegti naujausias multimedijos technologijas praktikoje. Šioje laboratorijoje gausu įvairios paskirties įrangos, su kuria dirba tiek studentai, tiek tyrėjai.

  • Instaliacijų įranga skirta interaktyvioms aplinkoms ir interaktyviems objektams  – sistemoms, foto ir Video įrangai, virtualios realybei – valdyti. Naudojama elektronikos prototipavimo platforma bei atvirojo kodo elektronika – mikro kontroleriai, servo varikliai, šviesos efektų valdymo įranga.
  • 3D skenavimas. Skenuotus objektus galima efektyviai pritaikyti skirtingose srityse – apžiūrėti tikslų siūlomo objekto atvaizdą iš visų pusių, panaudoti kaip elementus reklamoms ar filmams kurti, pagaminti objekto kopiją ar kopijas, keisti gaminio medžiagas ir prototipuoti, jų  modelius modifikuoti ar taisyti – tai yra kurti naujas detales, į skaitmeninę erdvę perkelti svarbius paveldui ar kitus išliekamąją vertę turinčius realius objektus.
  • 2D grafikos piešimo planšetė skirta WEB puslapių dizainui, 2D grafikai, animacijai,  spaudai (Informaciniai plakatai, skrajutės, iliustracijos), brėžiniams ir eskizams.
  • 3D modeliai plačiai naudojami – architektūroje, reklamoje, filmų kūrime, 3D modelių spausdinime, prototipavime, virtualiems turams, kompiuteriniams žaidimams, interaktyvioms aplinkoms, papildytos realybės aplikacijoms, programinės įrangos sąsajos ar interneto puslapių dizaino formavime.
  • Judesio ir gestų atpažinimo įrenginiai – Leap Motion, Kinect, Asus Xtion skirti naujų valdymo sąsajų tarp vartotojo ir kompiuterio  kūrimui ir testavimui, naujų valdymo principų panaudojimui kuriant aplikacijas, kompiuterinius žaidimus ar kitas aplinkas. Gali būti panaudojama muziejų instaliacijoms ar informaciniams terminalams.
  • 3D spausdinimo ir prototipavimo pagalba galima gauti realų objekto atvaizdą, vizualizaciją. Taip patikrinamos struktūrinės ir vizualinės klaidos – kas leidžia išvengti klaidų jau galutiniame produkte. 3D spausdintuvų galimybės sėkmingai pritaikomos tokiose srityse kaip pramoninis dizainas, architektūra, inžinerija, statyba, automobilių gamyba ir medicina.
  • Laboratorijoje gausu profesionalios fotografavimo, apšvietimo bei kitos studijinės foto įrangos, kuri skirta daiktų, produktų ir objektų komercinei fotografijai.
  • Profesionali garso kūrimo ir įrašymo įranga – mikrofonai, garso pultai – skirta garso takelių filmams, reklaminiams klipams, animacijoms ir 3D klipams kūrimui.
  • Judesio skenavimo (Motion capture) įranga leidžia animuoti virtualius personažus  įrašant realius žmogaus judesius ar išraiškas. Tai naudojama kuriant filmus, animacinius filmus, reklamas ar kitos formos video turinį.
  • Multiprojekcijų įranga skirta instaliacijoms, 3D projekcijoms, Virtualiai realybei, Video projekcijoms, 3D kinui kurti.
  • Profesionali filmavimo, 3D filmavimo, Steady Cam, apšvietimo įranga skirta reklaminių klipų, pristatomųjų filmų, reportažų, mokomųjų ar skirtų internetui filmų kūrimui.

 

 

DARBAI:

Automobilio 3D modelis (Nerijus Žeknys)

3D modeliavimo darbas (Eigirdas Bujauskas)

Hologramos koncerto „Laisvės miesto ritmas“, skirto 45-osioms Romo Kalantos aukos metinėms ir Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) profesoriaus Leonido Donskio atminimui.
Kolektyvinis darbas, VDU IF multimedijos laboratorija.


 
Pelenė
Informatikos pirmakursius fakultete pasitinka virtuali „Pelenė“. Fotografavosi kas norėjo ir kiek norėjo…

Albumas

Garažiukas

KinectDirigentas

GALERIJA:

Karjeros galimybės

Bendradarbiaujame su įvairiomis IT įmonėmis, kuriose jau sėkmingai dirba ne vienas šios programos absolventas. Mūsų partneriai: NFQ, TokenMill, Etronika, Elsis, Rubedo, Equinox Europe, No Magic, Gamadigi, Kauno kino studija, Baltijos pažangių technologijų institutas, galerija „Meno parkas“ ir daugelis kitų. 

karjera