Visos naujienos

VDU bendruomenė diskutavo apie skaitmeninę humanitariką

Gegužės 8 d. VDU daugiafunkciame mokslo ir studijų centre (V. Putvinskio g. 23) įvyko akademinė diskusija „Skaitmeninė humanitarika – nauja mokslo ir studijų sfera?“. Renginyje VDU mokslo darbuotojai, dėstytojai, studentai ir absolventai diskutavo apie skaitmeninių technologijų pritaikymą humanitari...

VDU atstovai – svarbiausioje pasaulio technologijų parodoje Hanoveryje

Vienoje svarbiausių pasaulyje pramonės technologijų parodoje „Hannover Messe“ Hanoveryje (Vokietija) šiemet sudalyvavo VDU atstovai: Mokslo ir paslaugų vadybininkas Edvinas Samys ir Taikomosios informatikos katedros profesorius Tomas Krilavičius. Renginyje buvo pristatomi VDU mokslo tyrimai ir pasla...

Tarpdisciplininiame projekte – teisės, IT ir etikos tyrinėjimai

Technologijų tobulėjimas atnešė sparčių pokyčių visose gyvenimo srityse – tačiau kartu ir nerimo. Kaip teisininkams ir kitų sričių atstovams suspėti su šia pažanga? Kiek pagrindo turi nuogąstavimai, kad robotikos pažanga baigsis „Terminatoriaus“ scenarijumi? Kaip reguliuoti precedento neturintį tech...

„IFtorina’18“ – moksleivių detektyvai ir mokytojų kūrybiškumo ugdymas

VDU Informatikos fakultetas paskutinį sausio šeštadienį, net 12-ąjį kartą, moksleivius bei jų mokytojus kvietė praleisti kiek neįprastai – sprendžiant įvairius matematinius ir informatikos galvosūkius renginyje „IFtorina’18“. Dalyvių skaičius šiais metais nustebino: nei šalyje siaučiantis gripas, n...

VDU projekte – branduolinio turizmo plėtra Ignalinos AE regione

Sausio 29 d., pirmadienį, Vytauto Didžiojo universitete vyko VDU vykdomo projekto EDUATOM „Ignalinos atominės elektrinės (IAE) regiono branduolinio edukacinio turizmo plėtojimo didaktinės technologijos“ seminaras, kuriame dalyvavo mokslininkai, projekto vadovė prof. Natalija Mažeikienė, VDU rektoriu...

Tarptautinio Erasmus+ projekto MATE partnerių susitikimas (antra diena)

Antrą projekto partnerių susitikimo dieną diskusijos vyko VDU Multifunkciniame centre, V. Putvinskio g. 23. Partneriai nagrinėjo problemą, kaip efektyviau pristatyti žaidimo šachmatais mokymo ir testavimo įrankį bei kognityvinius testus moksleiviams. Naudojant Adobe Connect įrankį, virtualiai sus...