Menu

.IFtorina- netingintiems mąstyti

_DSC00001_mŠeštadienis – ne miegalių diena! Šiemet, jau devintus metus iš eilės, paskutinį sausio šeštadienį VDU Informatikos fakultete vyko viktorina „IFtorina“. Šis renginys skirtas moksleiviams bei mokytojams, neabejingiems matematikos ir informatikos mokslams. Dalyvavo moksleiviai, kurie kaunasi ne kumščiais, bet smegenimis, ir tuo didžiuojasi!

 

Kaip viskas vyko

 

Tradiciniu renginiu tapusi „IFtorina“, kaip ir kasmet, sulaukė didelio pasisekimo. Viktorinoje dalyvavo per 120 moksleivių iš įvairių Lietuvos miestų bei miestelių, taip pat atvyko ir apie 40 mokytojų, kuriems buvo sudaryta atskira programa. Nemažai moksleivių dalyvavo ne pirmą kartą, o paklausti, ar ketina dalyvauti ir kitais metais, neabejojo – žinoma! Nors renginys vyko visą dieną, septynios _DSC0119_m valandos neprailgo: aktyvūs užsiėmimai, komandinis darbas ir į priekį vedantis noras laimėti nepaliko nė akimirkos nuoboduliui. Daugiau negu dvidešimt komandų varžėsi viktorinoje ir aktyviai įsitraukė į paruoštas užduotis bei parodė didelį norą ne tik laimėti, bet ir patikrinti savo matematikos ir informatikos žinias. Išbandę save VDU Informatikos fakulteto organizuotose užduotyse, moksleiviai bei mokytojai išklausė B. Balvočiaus (Norway Registers Development AS, tarptautinių projektų vadovo) paskaitą ,„Informeriai, transformeriai ir XXI a. pretendentai“. Kol moksleiviai dalyvavo įvairiose rungtyse, mokytojai turėjo interaktyvius užsiėmimus bei paskaitą „Vizualūs programavimo mokymo(-si) įrankiai“ su Jurgiu Pralgauskiu, Informacinių technologijų mokymo centro dėstytoju.

 

Daugiau žinių – daugiau azarto

 

Atlikdami įvairias užduotis moksleiviai ne tik patikrino tai, ką jau žinojo, bet ir išmoko kažką naujo. Estafečių metu reikėjo atsakyti 3-a_mį kuo daugiau klausimų per 10 minučių. Ši užduotis vieniems buvo azartiškas bendrų žinių patikrinimas, o kitiems teko kaip reikiant pasukti galvą. Viena įdomiausių užduočių moksleiviai pripažino kompiuterių surinkimą – daugumai tai pasirodė ne tik įdomi, bet ir labai naudinga patirtis. Nemažai naujų dalykų teko išmokti programavime bei kompiuterinėje matematikoje, tačiau moksleiviai nepasidavė ir 4-a_mnuoširdžiai pasistengė perprasti naujas žinias ir pritaikyti tai, ką jau mokėjo. Išskirtinumu sužavėjo viktorinos etapai, kuriuose reikėjo dirbti su robotukais ir multimedijos įrenginiais. Multimedijos rungtyje moksleiviai iš senos reklamos turėjo sukurti modernesnį, patrauklesnį akiai bei trumpesnį vaizdo klipą, o robotukų užduotyje per tam tikrą laiko tarpą suprogramuoti robotą, kuris nugriautų dėžutes. Nuo pat renginio pradžios iki pabaigos komandos nuolat grįždavo prie galvosūkių, kurie užėmė nemažai laiko, tačiau protą išmankštino kaip geriausia treniruotė. Originalios užduotys, komandinis darbas ir gausus žinių srautas moksleiviams tapo puikia patirtimi, kurią kiekvienas galės pritaikyti tiek pamokose, tiek užklasinėje veikloje.

 

Žinios – raktas į sėkmę

 

Pirmą vietą užėmė Joniškio „Aušros“ gimnazijos moksleiviai. Antra vieta atiteko – Viešosios įstaigos Vytauto Didžiojo_DSC0255_m universiteto „Rasos“ , Kauno Antano Smetonos, ir Vilkaviškio raj. Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazijų ir Juozo Gruodžio konservatorijos moksleiviams. Trečia vieta – kauniečiams Antano Smetonos, Maironio ir Jėzuitų gimnazijų bei Kėdainių šviesios gimnazijos gimnazistams. Visi viktorinos dalyviai gavo dalyvio sertifikatus ir renginio mecenato CID marškinėlius, pirmos vietos nugalėtojams atiteko renginio 5-a_mmecenato CID įsteigti prizai – Raspberry PI kompiuteriai, o kiti viktorinos prizininkai apdovanoti rėmėjų prizais. Organizatoriai dėkoja renginio mecenatui – CID, generaliniam rėmėjui – „Equinox Europe“, rėmėjams – „VDU IF Alumni“ draugija, „Festo“, „Atea“, „Realister“, „Robotikos akademija“, „Teatro klubas“, Lietuvos energetikos institutas, Kauno aukštųjų ir informacinių technologijų parkas, „D-Link“, Informacinių technologijų institutas, Informacinių technologijų mokymo centras.

 
Daugiau informacijos

 

Renginio akimirkos